آموزش رنگ ها به کودکان از طریق کتاب

آموزش رنگ ها از طریق کتاب های کودکان
خرس قهوه‌ای کتاب‌های کودکان متعددی برای آموزش فرم رنگ به کودکان وجود دارد.

«کتاب‌های درشت» مانند مجموعه «عزیزم شاد» که معمولاً رنگ نسوز استیل اولین تجربه «خواندن» کودک را نشان می‌دهند، کتاب‌هایی هستند که دارای تفکر آموزشی هستند.

مانند اسباب‌بازی‌هایی که برای کودکان تهیه می‌شوند، کتاب‌های کودکان فرصتی طبیعی هستند تا نه تنها تفاوت‌های بین رنگ‌ها را به کودکان بیاموزند و آن‌ها را شناسایی کنند.

بلکه همچنین ارتباط بین کلمات نوشته شده و رنگ ترافیکی ماندگار را که نشان می‌دهند فراموش کنند. بهترین کتاب‌های کودکان برای آموزش رنگ، علاقه کودک را با یک داستان عالی و تصاویر رنگارنگ ترکیب می‌کند که تجربه خواندن را کاملاً لذت‌بخش می‌کند.

Children’s Book Guide.com فهرستی عالی از کتاب‌های کودکان دارد که فرصت‌های زیادی را برای والدین و مربیان فراهم می‌کند تا رنگ را به کودکان بیاموزند بدون اینکه حتی متوجه شوند که درسی در راه است.

یکی از موارد مورد علاقه ما از رنگ نانو صنعتی این لیست «خرس قهوه‌ای، خرس قهوه‌ای، چه می‌بینی» اریک کارلز است که در بسیاری از کلاس‌های پیش‌دبستانی به‌عنوان یک عنصر اصلی در نظر گرفته می‌شود.

این کلاسیک از زمان انتشارش به عنوان اولین رنگ جدول خیابان کتاب کارل، برای کودکان ضروری بوده است که در مورد رنگ یاد بگیرند. کتاب مصور کودکان در سال 1967.

که در سال 2007 بازنشر شد، “خرس قهوه ای، خرس قهوه ای، چه می بینی” تنها کتاب کارل نیست که می تواند برای آموزش رنگ ها به کودکان استفاده شود.

کتاب‌های کارل که به خاطر استفاده خلاقانه‌اش از کلاژ در تصویرسازی‌هایش شناخته می‌شود، استفاده عمومی‌تر از رنگ‌های تخت را پشت سر گذاشته و به کودکان اجازه می‌دهد تا تفاوت‌های ظریف، الگوها و طیف وسیعی از سایه‌ها را در یک رنگ تجربه کنند.

در کنار کتاب‌ها، بسیاری از بازی‌ها تا حدی از رنگ استفاده می‌کنند تا برای کودکان جذاب‌تر شوند و در عین حال رنگ‌ها را به آنها آموزش می‌دهند.

  • منابع:
    1. Colors for Kids: Teaching Colors to Children
  • تبلیغات: 
    1. داستان آلوئه ورا که در مریخ می روید!
    2. نوعی گلاب که فرمانروایان مصر به همسر خود هدیه می دادند
    3. آتش نشان چگونه کودک را زیر کنجاله نجات داد؟
    4. رسم عجیب مردم نیوزیلند برای خوردن سوهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *