استفاده از قارچ در جهان برای سلاح های سمی

قارچ ها جدا از نقش اکولوژیکی خود در زیستگاه، بخش مهمی از فرهنگ های بشری در سراسر جهان بوده اند. ما از آنها به عنوان منبع غذایی، برای اهداف دارویی یا به عنوان سلاح های سمی استفاده می کنیم.

شمن ها، بینندگان و پیامبران از فرهنگ های مختلف از ویژگی های تغییر ذهن کامبوجا قارچ برای نگاه کردن به آینده یا ورود به دنیای ارواح استفاده کردند.

این روزها، بسیاری از محققان در حال بررسی کاربردهای بالقوه قارچ صدفی صورتی در درمان انواع بیماری ها از جمله سرطان هستند.

در حالی که هنوز شواهد قطعی مبنی بر اینکه قارچ‌ها می‌توانند در درمان سرطان کمک کنند وجود ندارد، مطالعات زیادی برای کشف مزایای بالقوه درمان قارچ در کنار شیمی‌درمانی در حال انجام است.

گذشته از مصارف پزشکی، روشی که بیشتر ما قارچ‌ سفید دکمه ای را می شناسیم از طریق غذا است.

خارپشت، لوستر، پورتابلا، مرغ جنگلی، قارچ دکمه ای… گونه ها و گونه های بی شماری با طعم های متفاوت وجود دارد.

با این حال، گونه‌های سمی نیز وجود دارند که می‌توانند هر چیزی از خفیف گرفته تا گرفتگی شدید معده یا مشکلات گوارشی یا حتی عواقب تهدیدکننده زندگی را به همراه داشته باشند.

پس لطفاً توجه داشته باشید: اگر به گونه ای کاملاً مطمئن نیستید، قارچ صدفی کبابی را که خودتان جمع آوری کرده اید نخورید! قارچ های سمی می توانند بسیار خطرناک باشند و اگر بی تجربه هستید.

بهتر است با یک متخصص همراه باشید. حتی اگر در مورد جمع‌آوری و پختن قارچ‌ها خیلی هیجان‌زده هستید، ایمنی حرف اول را می‌زند!

بنابراین، ما ثابت کرده ایم که قارچ ها عالی هستند! آنها اجزای مهم اکوسیستم های زمینی هستند، غذای حیات وحش و ما انسان ها را تامین می کنند و حتی ممکن است به درمان بیماری ها کمک کنند.

بدیهی به نظر می رسد که ما باید مطمئن شویم که آنها در آینده به رشد خود ادامه می دهند.

با این حال، مانند بسیاری از موجودات دیگر، از دست دادن زیستگاه، تغییرات آب و هوایی و سایر اثرات انسانی بر گونه های قارچی در سراسر جهان تأثیر می گذارد.

آب و هوای خشک‌تر و ادامه زه‌کشی مناطق تالاب نیز بر قارچ‌ها تأثیر می‌گذارد. آن گونه‌هایی که با درخت یا گونه‌های گیاهی دیگر همزیستی ایجاد می‌کنند – یک رابطه مفید برای هر دو – حتی آسیب‌پذیرتر هستند.

  • منابع:
    1. Funny Fungi: An introduction to mushrooms
  • تبلیغات: 
    1. شامپو بدنی که مسی از آن استفاده می کند
    2. خرید ارزان پارچه کتان طوسی عمده
    3. تنها راه کمک به رفع نوسانات قیمت دلار!
    4. جوان ترین موسس کارخانه معروف را بشناسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *