بادام

افرادی که از مشکلات گوارشی رنج می برند نیز باید از مصرف بادام زمینی خودداری کنند، زیرا می تواند علائم آنها را تشدید کند.
و در نهایت، بادام زمینی یکی از رایج ترین آجیل های آلرژی زا است که در رژیم غذایی ما یافت می شود، بنابراین مهم است که در اولین بار مصرف آن ها به دقت نظارت شود.

بادام زمینی شمال منبع غنی از پروتئین می باشد که به شما در رشد بیشتر موهایتان کمک شایانی می نماید.

بادام

 

حساسیت به بادام زمینی می تواند منجر به تحریک، درد معده و حتی اسهال یا استفراغ شود.
پس از خواندن تمام این اطلاعات، تصمیم می گیرید که می خواهید بادام زمینی را در روز خود بگنجانید، اما به یاد داشته باشید که این کار را مسئولانه انجام دهید، زیرا خوردن آنها نیز ایده خوبی نیست.

علاوه بر بادام زمینی، به یاد داشته باشید که مقدار زیادی آجیل دیگر نیز وجود دارد که باید در رژیم غذایی خود به دلیل فواید فراوان آنها بگنجانید.

کره بادام زمینی یکی دیگر از راه های بسیار خوب برای مصرف این آجیل است و می توان آن را به اسموتی ها و دستور پخت های شیرین اضافه کرد یا به عنوان پرکننده ساندویچ استفاده کرد… فواید کره بادام زمینی بستگی به این دارد که از چه مواد دیگری برای تهیه آن استفاده شود.

از موادی که مقدار زیادی شکر در مواد تشکیل دهنده آنها وجود دارد خودداری کنید.

بهترین گزینه فقط از بادام زمینی تهیه می شود.
روغن بادام زمینی به اندازه دو روش دیگر مصرف بادام زمینی شناخته شده نیست، اما به همان اندازه مفید است.

اغلب برای تهیه سالاد و انواع دیگر دستور العمل ها استفاده می شود.
در مورد مقدار، بهتر است بادام زمینی را در حد اعتدال مصرف کنید، زیرا کالری نسبتاً بالایی دارد (دو یا سه بار در هفته). همچنین بهتر است آنها را بدون نمک اضافه مصرف کنید: آجیل های شور باید فقط گاهی مصرف شوند، مانند دانه های شور یا بادام.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *