با سس شکلات سفید کشک بادمجان بپز

دسرهایی مانند بستنی و کیک با افزودن سس به سطح جدیدی ارتقا می یابند.

اگرچه سس های میوه ای محبوب هستند، اما هیچ چیز مانند سس شکلاتی برای تمجید از یک کاسه بستنی وانیلی یا یک تکه کیک پوندی وجود ندارد.

در حالی که چندین گزینه شیشه ای موجود در فروشگاه های مواد غذایی وجود دارد، سس شکلات نیز با چند ماده از آشپزخانه شما موجود است.

علاوه بر رویه کردن دسر مورد علاقه شما، سس ها می توانند پیتزای اضافی را با یک نم نم نم نم نم نریزند یا روی دسرهای آبکاری شده مانند کیک فرشته یا براونی ها، پیتزای اضافی را فراهم کنند.

بسیاری از فرمول های سس شکلات سفید را می توان از موادی که از قبل در کمد شما موجود است تهیه کرد.

برخی از سس ها به اندازه کافی ساده هستند که در چند دقیقه روی اجاق گاز درست می شوند.

بسته به ذائقه شخصی و نتیجه دلخواه، می توانید سس شکلاتی، سس «فاج داغ»، شربت شکلات، گاناش یا حتی پوسته شکلاتی را امتحان کنید که وقتی روی دسر سرد ریخته می شود سفت می شود.

تفاوت بین چندین نوع رویه شکلاتی و همچنین نحوه طعم دادن و نگهداری سس در این مقاله ارائه خواهد شد.

ایده هایی برای استفاده و جفت کردن پیشنهاد خواهد شد.

مدت زمان ماندگاری و نگهداری سس و همچنین نحوه تهیه سس شایسته هدیه دادن مورد بحث قرار خواهد گرفت.

اگر شما هم مثل من هستید، قاشق را در سس فج داغ شیشه ای سرد که در درب یخچالتان ذخیره شده است فرو کرده اید فقط به این دلیل.

گاهی اوقات سس سرد را مستقیماً روی بستنی‌ام می‌گذارم در حالی که در موارد دیگر، شکلات را گرم می‌کنم تا به طور طبیعی نازک شود و تا حدی لایه بالایی بستنی‌ام آب شود.

وقتی خودم را بدون شیشه سس تند فاج دیدم، به استفاده از شربت شکلاتی که برای تهیه شیر شکلات در نظر گرفته شده است متوسل شدم.

این قوام یکسان نیست و طعم تندتری دارد، اما زمانی که من به شکلات مایع نیاز دارم، همه چیز منصفانه است.

دیگر نیازی نیست در جست‌وجوی سس شکلاتی، سس‌های سالاد در یخچالم را تکان بدهم، حالا که تجربه تازه کردن آن را دارم هر زمان که حال و هوای من را تکان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *