با لباس آتش نشانی بچه گانه ساعت های دیواری بسازید

پارچه ضد شعله دائمی نوعی پارچه فنی است که از گسترش آتش جلوگیری می کند.

ویژگی اصلی آن این است که ویژگی های بازدارنده شعله آن در مواد ترکیبی آن قرار دارد و به هیچ وجه به پایان یا فرآیند خاصی وابسته نیست: مستقیماً با نخ هایی که از قبل توسط نخ های مقاوم در برابر شعله تشکیل شده اند، گره می خورد، بنابراین ویژگی های آن ذاتی است. از مزایای آن، ما تأکید می کنیم که این ویژگی بازدارنده شعله در زمان تغییر ناپذیر می ماند.

لباس آتش نشانی بچه گانه در انواع فروشگاه های فروش پارچه و لباس فرم یافت می شود.

لباس

با توجه به آن، می‌توانیم تأیید کنیم که تعداد دفعات شستشوی لباس یا ساییدگی آن فرقی نمی‌کند.

پارچه‌ای که با این نخ‌ها طراحی شده است به همین ترتیب به آتش واکنش نشان می‌دهد. از جمله پارچه های مقاوم در برابر شعله که در سطح جهانی در نساجی برجسته و مورد استفاده قرار می گیرد و مقاوم ترین آنها در برابر آتش و گرما است می توان به الیاف معدنی مانند فایبرگلاس، مصنوعی مانند الیاف آرامید و قابل انتقال ترین و سازگارترین با پوست مانند الیاف مداکریلیک یا FR اشاره کرد.

پارچه‌های دیگری نیز وجود دارند که به عنوان «دفع‌کننده شعله» در نظر گرفته می‌شوند، که از ترکیب غیر آتش‌گیر شروع می‌شوند، مانند: پنبه، که از طریق عملیات، پوشش، آغشته کردن یا پرداخت خاص با محصولات آمونیاک یا گوگردی، این پارچه مانند یک پارچه مقاوم در برابر شعله عمل می‌کند. ، طی مدتی

عیب اصلی این پارچه ها، بر خلاف پارچه های دائمی مقاوم در برابر شعله، این است که لباس ها پس از شستشوهای متوالی کارایی خود را از دست می دهند و عمر مفید خود را خشک می کنند.

استفاده و تعریق کاربر نیز باعث کاهش ویژگی های ضد شعله آن می شود. از سوی دیگر، هنگام تصمیم گیری از نوعی پارچه ضد اشتعال، جنبه های دیگری در کنار ماندگاری زمانی آن، مانند وزن و راحتی آن مورد توجه قرار می گیرد. از این رو، باید توجه داشت که اگر برای استفاده از PID – تجهیزات حفاظت فردی – پارچه با پارچه مقاوم در برابر شعله دائمی طراحی شود، این امر در تماس با شعله ایمن تر خواهد بود و اطمینان حاصل می شود که ویژگی های حفاظتی آن در طول عمر مفید مستمر خواهد بود.

لباس و همچنین آنهایی هستند که علاوه بر محافظت لازم در برابر پاشش فلزات در همجوشی، تشعشعات حرارتی، قوس الکتریکی و هر گونه کار جوشکاری و اکسی برش، راحتی بیشتری را برای کاربر به ارمغان می آورند.

Texfire تولید کننده پارچه های فنی و محلول های نساجی در برابر حرارت و آتش است که برای کلیه پروژه های خود از پارچه های مقاوم در برابر شعله ذاتی (دائمی) با استفاده از الیاف آرامید، مداکریلیک، معدنی و سایر ترکیبات همیشه با نخ آرامید دوخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *