با پودر لباسشویی سافتلن دیگر نگران سوراخ شدن لباس هایتان در حین شستشو نباشید

تبلیغات و بسته بندی اولیه ساده بود و علم محصول را به عنوان “شوینده اکسیژن شگفت انگیز” ترویج کرد. تبلیغات و بسته بندی بر اهمیت محصول به عنوان چیزی که برای سفید پوستان خوب است تأکید می کرد. لوگوی Persil روی همه محصولات استفاده شد و هنوز هم اساساً همان لوگوی است که امروزه استفاده می شود.

Persil جدید در اکتبر 1939 راه اندازی شد که دیگر لازم نیست قبل از استفاده به صورت خمیری مخلوط شود. همچنین کف اضافی تولید می کرد و مانع از ایجاد کف می شود.

میزان کف دهی پودر لباسشویی سافتلن برای شستن لباس ها بی نظیر می باشد از این رو این محصول از فروش یالایی برخوردار است.

پودر لباسشویی

در طول دهه‌های 1950 و 60، Persil روی بهبودهای زیادی در محصول کار کرد و بسته‌بندی به ترویج این مفهوم ادامه داد که Persil سفیدتر می‌شوید.

تغییر تکنولوژی در خانه در قرن بیستم
اختراع ماشین لباسشویی اتوماتیک درب جلو پیشرفت بزرگی در فناوری مردم در خانه بود و این ماشین جدید به آسانی شستن لباس ها کمک کرد. Lever Brothers با تولید «Persil Automatic»، اولین محصول خود که به طور خاص برای دستگاه بارگیری از جلو طراحی شده است، به این امر پاسخ داد.

در این زمان اکثریت قریب به اتفاق کارهای خانه توسط زنان انجام می شد. شستن راحت‌تر زمان بیشتری را برای افراد آزاد می‌کند و برای زنانی که شغلی بیرون از خانه داشتند واقعا مفید بود، در وقت کارهای خانه صرفه‌جویی می‌کرد و وقت خود را برای گذراندن با خانواده‌شان آزاد می‌کرد.

در سال 1988 مایع اتوماتیک پرسیل در بسته های 1، 2 و 3 لیتری عرضه شد. به گونه ای طراحی شده بود که استفاده از آن برای مردم راحت تر از پودر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *