دستورالعمل خشک کردن لیمو عمانی به روش ساده

اکثر دستور العمل هایی که از پوست لیمو و خواص لیمو عمانی استفاده می کنند “رنده یک لیمو” یا مقداری از این قبیل را می طلبند.

برای جلوگیری از مزاحمت لیموهای ارگانیک که همیشه قبل از استفاده از آن ها خراب می شوند و مجبور می شوم با رنده کردن آن کار کنم، می خواهم به جای آن از پوست خشک آغشته به آب لیمو استفاده کنم.

چگونه باید مقادیر را جایگزین کنم؟ من حدس می زنم که خشک کردن حجم آن را به نصف کاهش می دهد، اما در وهله اول چقدر پوست تازه لیمو خوب است؟

از یک قاشق چای خوری جویدن سیاه دانه صبح ناشتا پوست خشک برای یک قاشق غذاخوری پوست تازه استفاده کنید، که تقریباً همان چیزی است که از یک لیمو به دست می آورید.

اکثر غذاها تا حدود یک سوم اندازه اصلی خود خشک می شوند، بنابراین من از یک سوم مقدار مورد نیاز استفاده می کنم.

لیمو

لیموها از نظر اندازه بسیار متفاوت هستند، اما دستور العمل احتمالاً به معنای یک قاشق غذاخوری پوست تازه است که برای لیموهای “متوسط” طبیعی است.

چیزی که باید مراقب آن بود این مدل پالتو چرم زنانه است که اکثر محصولات ارزان قیمت “پوست لیمو خشک” در واقع از پوست و کمی مغز آن تهیه می شوند که هم طعم تلخی به شما می دهد و هم طعم لیموی مورد انتظارتان را کم می کند.

به مزه ای که می خرید دقت کنید، اگر می توانید ببینید تشک مسافرتی نوزاد که تکه تکه ها دو لایه مجزا دارند، یا رنگ زرد یا سفید کم رنگی دارند، از آن برند دوری کنید.

این احتمالاً یک وضعیت “آنچه را که برای آن پول می پردازید را دریافت کنید” است، بنابراین بهار پوست لیموترش با کیفیت تر است.

من در خشک کردن پوست لیموی خودم هم شانس زیادی داشتم. مگر اینکه آشپزخانه شما مرطوب باشد، احتمالاً ظرف یک یا دو روز فقط در یک بشقاب روی پیشخوان خشک می شود.

 

  • منابع:
    1. ؟How much dried lemon zest to substitute for “zest of one lemon”
  • تبلیغات: 
    1. آموزش تعمیر و نگهداری دستگاه استریل پزشکی
    2. به لطف طب سوزنی و هومیوپاتی یک سگ نگهبان نجات یافت
    3. یکی از بازی فکری دخترانه برای دختران 5 ساله و بزرگتر
    4. بیایید یک سگ نگهبان درمانی برای خانواده بگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *