علاقه شدید حیوانات به پارچه برزنتی و مخمل برای ساخت لانه

مخمل با پنبه و پلی استر ساخته شده است، بنابراین پارچه مخمل کشش بیشتری دارد. گاهی اوقات، ترکیب ممکن است دارای اسپندکس نیز باشد. گفتنی است، در حالی که مخمل شبیه مخمل است، عمدتا برای لباس های فعال، به ویژه برای رقص و ورزش استفاده می شود.
همچنین این ماده برای درست کردن پارچه ملحفه ای و کفش های ورزشی و کفش ورزشی استفاده می شود. در حالی که مخمل پرز بالایی دارد، مخمل بیشتر پرز متوسطی دارد، با روکشی نیمه براق و روکشی چکش خوار.
در نهایت، مخملی به طور کلی سنگین‌تر و براق‌تر از این سه است. همچنین در لمس نرم تر و نرم تر است. در مقایسه با دو مورد دیگر، مخملی وزن کمی دارد و می تواند کمی سفت تر باشد.
به همین دلیل، تمایل به داشتن پرده کمتر نیز دارد. این پارچه برای استفاده در اثاثه یا لوازم داخلی بسیار مناسب است.
در حالی که شبیه مخمل است، شباهت هایی به مخمل نیز دارد. Velveteen از ترکیب پنبه و پشم ساخته می شود، بنابراین معمولاً کش نمی آید.
پارچه
پارچه دیگری که معمولاً به اشتباه مخملی است، جیر است که در پارچه لباس کردی سنندج با این حال، جیر بیشتر شبیه چرم است – فقط یک روکش چرت دارد.
همچنین برای لباس هایی مانند ژاکت و پیراهن استفاده می شود، اما در استفاده از آن تطبیق پذیری بیشتری دارد زیرا ماده ای برای کفش، کیف، مبلمان و اثاثه یا لوازم داخلی است.
قیمت جیو و همچنین قیمت پارچه برزنت دیجی کالا در سایت ها قابل مشاهده است.
جیر از کلمه فرانسوی “gants de suede” گرفته شده است. این اصطلاح به معنای “دستکش از سوئد” است. این ماده از قسمت زیرین نرم و انعطاف پذیر پوست حیوانات پردازش می شود.
در حالی که ممکن است مانند چرم نباشد، اما زیبایی و حسی دارد که بیشتر شبیه به رنگ مخملی است.
  • منابع:
    1. WHAT IS VELVET? FABRIC GUIDE & EXPLANATION
  • تبلیغات: 
    1. مقاله ای در مورد طراحی جالب و عجیب آرکوپال
    2. اگر از گوشواره طلا مراقبت شود، می توان برای سال ها ثابت ماند
    3. میز اداری کارمندی کمک سلف سرویس چیست
    4. مجتمع پالتو چرم زنانه عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *