لوازم ترافیکی موجب افزایش قدرت یادگیری کودکان در مدرسه می گردد

هنگامی که کار جاده در سراسر استرالیا انجام می شود، نصب تجهیزات مدیریت ترافیک صحیح مهم است. این تضمین می کند که جاده ها هم برای رانندگانی که در حال سفر هستند و هم برای کارگران جاده ای که زیرساخت ها را حفظ می کنند، ایمن باقی می مانند.
الزامات تجهیزات ایمنی راه مدیریت ترافیک برای هر پروژه متفاوت خواهد بود.

آنچه مورد نیاز است به طول پروژه، ساعات بهره برداری و مکان بستگی دارد.
در سراسر این وبلاگ، ما در مورد تجهیزات مختلف ایمنی حمل و نقل جاده ای و مدیریت ترافیک که برای استخدام در دسترس هستند بحث می کنیم. علاوه بر این، مکان و زمان استفاده از تجهیزات ایمنی جاده برای جلوگیری از تصادفات و افزایش ایمنی کلی جاده را مشخص خواهیم کرد.
اما ابتدا، در اینجا اطلاعات کمی وجود دارد تا به شما کمک کند قوانین ایمنی جاده و اهمیت آنها را در استرالیا کشف و درک کنید.

لوازم ترافیکی در سایز بندی های مختلفی وجود دارند که هر کدام علایم خاصی را نشان می دهد.

لوازم

ایمنی جاده در استرالیا بسیار جدی گرفته می شود. دولت های فدرال، ایالتی و منطقه ای با دولت های محلی برای تنظیم قوانین ایمنی جاده ها همکاری می کنند.
هدف این بخش‌ها ایجاد جاده‌های ایمن‌تر در سراسر استرالیا است که نتیجه نهایی آن حذف تروما و مرگ و میر جاده‌ای است. تمام استرالیایی‌هایی که در جاده‌های ما سفر می‌کنند باید در پایان سفر با خیال راحت به خانه و نزد خانواده و دوستان خود بازگردند.

استراتژی ها و کمپین های زیادی برای افزایش آگاهی ایمنی جاده در میان استرالیایی ها اجرا شده است.
استراتژی اخیری که در ویکتوریا اجرا شده است “راهبرد ایمنی جاده صفر” است.
این استراتژی که مستقیماً جامعه ویکتوریا را هدف قرار داده است، شامل پرداختن به موضوعات آگاهی از ایمنی جاده است. برنامه اقدامی که بین سال‌های 2016 تا 2020 اجرا شد، با هدف نجات جان انسان‌ها
کاهش صدمات جدی در جاده ها این شامل اقداماتی مانند ایجاد جاده های ایمن، اجرای سرعت های ایمن تر جاده ها و اطمینان از وسایل نقلیه ایمن تر است.
تمرکز عمده سرمایه گذاری کمپین با هدف معرفی موانع ایمنی جاده ای بیشتر بود.

بر اساس استراتژی ایمنی جاده صفر، موانع ایمنی جاده در سال 2018 تنها در ویکتوریا بیش از 3200 بار برخورد کرده است.

این آمار اهمیت موانع ایمنی جاده ها و تاثیر مثبتی که می تواند داشته باشد را نشان می دهد.

هر بار که یک راننده با مانع ایمنی جاده برخورد می کند، مردم از صدمات بالقوه تهدید کننده زندگی نجات می یابند – یا حتی بدتر از آن، مرگ.

هنگام انجام کارهای جاده ای، از موانع ایمنی جاده برای محافظت نه تنها از کارگران در محل، بلکه از رانندگانی که در جاده تردد می کنند، استفاده می شود.

اغلب سایت هایی که در آن کارها انجام می شود دارای سطوح ناهموار و کارهای در حال پیشرفت هستند که در صورت ورود غیرمنتظره رانندگان به محل می تواند خطر ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *