مردی که برای خرید نوشابه کوچک تک نفره ماشین خود را فروخت

در هر سوپرمارکت یا مغازه کوچکی، ردیف‌هایی از بطری‌های نوشابه کوچک تک نفره را با انواع طعم‌ها و رنگ‌ها خواهید دید.

البته، راحت و ساده است، اگر احساس تشنگی کردید، وارد می شوید و یک نوشیدنی شیرین، معطر و خوش طعم می نوشید.

اما آیا برای بدن ما فایده ای دارد؟

نوشیدنی به نام نوشابه حاوی کافئین است که احساس فریبنده ای از روحیه و انرژی بالا می دهد.

قبلا به عنوان دارو برای درمان بیماران مبتلا به اختلالات روانی استفاده می شد، اما اکنون در همه جا استفاده می شود، اگر تعجب می کنید، باید بگوییم در آن زمان بسیار خواص دارویی هم داشت.
حقایق زیادی وجود دارد که نشان می دهد مصرف نوشابه های گازدار است که منجر به تخریب مینای دندان می شود. آزمایش زیر انجام شد: یک دندان به مدت چند ساعت در یک لیوان آب گازدار قرار داده شد و پس از آن کاملاً خرد شد. تصور کنید وقتی این نوع آب را می بلعیم دندان های ما در معرض فشار عظیمی قرار می گیرند؟!

با نوشیدن نوشابه کوچک تک نفره سلامت خود را به خطر می اندازیم.

نوشابه

اگر مدام نوشابه کوچک تک نفره می نوشید، این ما را با رسوب سنگ کلیه، دیابت شیرین، اختلالات پانکراس، دستگاه گوارش و کبد، شستشوی کلسیم از استخوان ها، پوسیدگی دندان و تشکیل تومورها تهدید می کند، و این لیست کاملی از بیماری‌های جدی احتمالی نیست که مانند سرماخوردگی درمان نمی‌شوند، به سرعت و با بسیاری از بیماری‌ها باید تمام زندگی خود را در حالی که رنج می‌کشید اندازه‌گیری کنید و زندگی کنید.

هنگامی که برچسب روی بطری نوشابه را به دقت مطالعه می کنید، می توانید متوجه شوید که ترکیب نوشابه حاوی تعداد زیادی مواد نگهدارنده، طعم دهنده ها و سایر مواد مختلف است که در تمامی کارخانه ها برای تولید نوشابه کوچک تک نفره از این ترکیبات و طعم دهنده های گوناگون و اسانی ها استفاده می کنند.

نوشابه ها امروزه از آب گازدار برای تولید جایگزین‌هایی با محتوای قند کم و کربوهیدرات‌های کمتر، در مقایسه با نوشیدنی‌های دیگر که همیشه طعم‌دارتر تلقی می‌شوند، استفاده می‌کنند.

در ایالات متحده، تقریباً 400 میلیون دلار برای نوشابه کوچک تک نفره در شش ماه اول سال 2019 هزینه شده است.

اکنون شرکت های استرالیایی امیدوارند که این امر به همان اندازه برای آنها موفقیت آمیز باشد.

برخی از رستوران ها نگران استفاده از بطری های آب به دلیل تمام زباله های پلاستیکی هستند، زیرا پلاستیک در اقیانوس ها یکی از بزرگترین مشکلات زیست محیطی قرن بیست و یکم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *