چمن مصنوعی سبز که از خود ویتامین دی تولید می کرد!

چرا ما چمن مصنوعی سبز را برای اکثر مردم توصیه نمی کنیم؟

چرا ما چمن مصنوعی را برای اکثر مردم توصیه نمی کنیم؟

اگر قسمتی مرده و متروک از ملکی دارید که آنقدر وحشتناک است که به سختی می توانید به آن نگاه کنید، خفه کردن آن در غلاف های علف تقلبی ممکن است در واقع یک ارتقاء باشد.

اما چنین سرمایه‌گذاری را انجام ندهید و فکر کنید این راه‌حلی کم‌هزینه، بدون تعمیر و نگهداری و راه‌حل طولانی‌مدت برای یک قطعه مشکل‌ساز است.

این اصلاح برای همیشه دوام نخواهد آورد اگرچه برخی از قطعات کوچک آن ممکن است.

عوارض مربوط به دفع چمن مصنوعی، بدون ذکر تأثیر آن در طول عمر مفید آن، سؤالات جدی در مورد پایداری طولانی مدت آن ایجاد می کند.

ما برای این مقاله به تحقیق پرداختیم و انتظار داشتیم بهترین چمن‌های مصنوعی را معرفی کنیم، و زمانی که این پروژه شروع شد، هری سایرز، سردبیر ارشد Wirecutter، در نظر داشت چمن مصنوعی را برای ارتقاء قسمتی از حیاط خشک خانه‌اش در لس‌آنجلس در نظر بگیرد.

چمن مصنوعی

آخرین پیشنهادات توجه ما را به خود جلب کرد زیرا چمن های تقلبی پیشرفت های زیادی در واقع گرایی و محبوبیت داشته اند:

در حالی که چمن های تقلبی سال های گذشته به طرز آشکاری قانع کننده نبودند و به معنای واقعی کلمه در اطراف لبه ها ناهموار بود، امروزه تعداد بی شماری از چمن های مصنوعی با جزئیات واقع گرایانه با تقلید از واقعیات بافته می شود.

معامله، درست به تیغه های فردی از چمن زرد و خشک شده است.

این سطح از واقع گرایی محبوبیت نشان داده است، به طوری که ارقام صنعت ادعا می کنند از سال 2017 15 درصد رشد در سراسر کشور داشته است، در مجموع 265 میلیون فوت مربع چمن نصب شده در ایالات متحده تا اواسط سال 2020.

با این حال، همانطور که تحقیقات ما پیشرفت کرد، متوجه شدیم که رزروهای جدی داشتیم

چمن مصنوعی می تواند در دراز مدت ارزش بدی داشته باشد، مشکلات زیست محیطی جدی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، و هزینه های نصب و نگهداری هر گونه نصب قابل توجه و به خوبی انجام شده ثابت کرد.

ما به این نتیجه رسیدیم که بهتر است پول و تلاش خود را در هر شکل دیگری از محوطه سازی سرمایه گذاری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *