کت بچه گانه موجب حمله ی قلبی یک فرد شد

قفسه کت کوچک اما قدرتمند می تواند روال روزانه شما را متحول کند، وسایل را در دسترس و منظم نگه می دارد، اما همچنین فرصتی برای دادن شخصیت به ورودی شما فراهم می کند.

این هشت قفسه هر دو را انجام می دهند. از 15 مدلی که ما آزمایش کردیم، این مدل‌ها تست‌های سخت‌گیرانه قدرت و عملکرد ما را گذراندند و به دلیل سبک منحصر به فرد خود متمایز شدند.

بسیاری از قفسه‌هایی که در این راهنما توصیه می‌کنیم قیمتی بین 100 تا 150 دلار دارند—ما برای یافتن بسیاری از قفسه‌های باکیفیت با قیمت کمتر مشکل داشتیم. خرج کردن زیاد است، اما برای ابزاری که هر روز از آن استفاده می‌کنید، فکر می‌کنیم چیزی محکم و جذاب ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.

ما انتظار داریم هر یک از انتخاب‌های ما سال‌ها دوام داشته باشد و چیزی باشد که می‌توانید از یک خانه به خانه دیگر بیاورید. و ما طیف وسیعی از سبک‌ها را برای مطابقت با بیشتر سلیقه‌ها پیدا کردیم: انتخاب‌های ما شامل یک قفسه فشرده شش قلاب، قفسه لباس نمادین Eames (و یک ماکت)، یک گزینه چوبی براق، یک قفسه بزرگ فولادی، یک قفسه گیره‌ای ساده Shaker و دو عدد چوب لباسی مستقل اگر مطمئن نیستید به چه چیزی نیاز دارید، ما همچنین در مورد چگونگی انتخاب قفسه کت مناسب برای خانه خود صحبت می کنیم.

ما از سال 2017 سازماندهی و دکور خانه را برای Wirecutter پوشش می‌دهیم. در آن زمان، با سازمان‌دهندگان خانه‌های متعددی صحبت کرده‌ایم و در مورد وسایل سازمان‌دهی کمد، گزینه‌های حمام کوچک و وسایل آپارتمان‌های کوچک نوشته‌ایم. پس از صدها ساعت تحقیق و آزمایش، متوجه شدیم که چه چیزی یک ابزار سازمان‌دهی را عالی می‌کند و چگونه می‌توان از آن برای حداکثر کاربرد استفاده کرد.

کت بچه گانه زیبا ترین نوع پوشاک برای کودکان شما به حساب می آید که دارای سایز بندی های متفاوتی است.

کت

همچنین بسیاری از این پیک ها آزمایش شده و در آپارتمان های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند

قفسه‌های کت معمولاً به محل تخلیه لباس‌ها، کت‌ها و سایر آشغال‌ها تبدیل می‌شوند، اما طراحی مناسب می‌تواند به رفع این شلوغی کمک کند.

برای اینکه بفهمید کدام سبک بهتر عمل می کند، این سوالات را در نظر بگیرید:

چه چیزی را ذخیره می کنید؟

اگر بیشتر کت‌ها را ذخیره می‌کنید، به دنبال قفسه‌هایی باشید که قلاب‌های عمیق‌تری دارند تا از لیز خوردن آن‌ها جلوگیری شود. اگر به طرحی نیاز دارید که هم کت و هم لوازم جانبی کوچک‌تر را در خود جای دهد، قفسه‌ای را در نظر بگیرید که دارای قلاب‌هایی در دو سطح یا ارتفاع‌های متفاوت باشد.
چقدر فضا دارید؟ ساکنان فضاهای کوچک باید یک قفسه دیواری را در نظر بگیرند.

پایدارترین گزینه‌های ایستاده دارای پایه‌های بزرگی هستند که فضای زیادی از کف را اشغال می‌کنند. با این حال، اگر در یک خانه اجاره ای زندگی می کنید و تمایلی به ایجاد سوراخ در دیوار ندارید، یک قفسه کت مستقل ممکن است به شما کمک کند سپرده امنیتی خود را حفظ کنید.

حتماً فضای خود را اندازه بگیرید—بعضی از قفسه ها به طرز شگفت آوری بزرگ هستند.
برای فضاهای دیواری بسیار تنگ، سعی کنید چند قلاب دیواری را برای انعطاف بیشتر نصب کنید.

قلاب های کاربردی فراوان هستند، قلاب های شیک وجود دارد.

ترفند این است که هر دو را در یک بسته پیدا کنید. در اینجا 11 موردی وجود دارد که کارکنان ما از آنها استفاده می کنند و آنها را برای کاهش بهم ریختگی دوست دارند.

چرا عالی است: Mollie Hook را در ورودی خود آویزان کنید، و تقریباً به اندازه قفسه هایی که اندازه آنها دو یا سه برابر است، فضای ذخیره سازی خواهید داشت. Mollie دارای شش بازو در قاب 7 در 6.5 اینچی خود است، بنابراین می تواند مقدار مناسبی از وسایل را در خود نگه دارد.

(به مراتب بیشتر از اکثر قلاب های اندازه خود) اما همچنان به راحتی روی دیوارهای کوچک یا غیرعادی قرار می گیرد. این تنها 4 اینچ عمق دارد، یکی از قلاب‌های کوتاه‌تری است که ما آزمایش کردیم، بنابراین در راهروی باریک نیز به خوبی کار می‌کند.

فضای کافی برای آویزان کردن لوازم جانبی و یک یا دو کت دارید.

با این حال، از آنجایی که قلاب ها نسبتاً به هم نزدیک هستند، این قفسه نمی تواند به راحتی شش کت حجیم را به طور همزمان در خود جای دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *